سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سبز88       روشنگری برای آنانکه طالب راه حق اند.
آخرین مطالب

معرفی سایت


روشنگری برای آنانکه طالب راه حق اند.


دوستان


آمار و امکانات



آرشیو مطالب


تبلیغات
تاریخ: دوشنبه 91/8/8 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

آقای دهن لق پشت صحنه جبهه اصلاحات را لو داد (خبر ویژه)

مصاحبه عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت با روزنامه اعتماد که در آن به طور تلویحی به تلاش جبهه اصلاحات برای براندازی نظام اشاره کرده بود، با استقبال و ذوق زدگی سایر گروه های ضد انقلاب خارج نشین روبرو شد.
علی شکوری راد که برخی از مدعیان اصلاحات با کنایه به او لقب «دهن لق» داده اند در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود؛
«به عقیده ما، اصلاح طلبی، اصل و بنای حرکت و مبارزه برای بهبود اوضاع جامعه است، اما وقتی این راه به بن بست برسد، نه اینکه رهبران اصلاح طلب بخواهند به سراغ انقلاب یا براندازی بروند، بلکه وقتی اصلاحات به بن بست رسید، یا باید به وضع موجود رضایت داده شود یا مبارزه به دلیل تصلب حکومت به سمت براندازی یا انقلاب سوق پیدا می کند این یک قصد یا تصمیم نیست که مسئول یا متولی داشته باشد. یک جبر است، یک اقتضاء است، خواه و ناخواه اتفاق می افتد. این براندازی هم گاهی در حد براندازی حاکمان است و گاه به براندازی کل نظام منجر می شود.»
در بخش دیگری از این مصاحبه طولانی خبرنگار از وی می پرسد؛ نظر شما درباره عبارت «براندازان فرنگ نشین چیست» که درباره برخی منتقدان خارج از بدنه اصلاحات به کار برده می شود؟ و آقای دهن لق که می داند این واژه باعث عصبانیت گروه های ضد انقلاب و هم پیمان جبهه اصلاحات در فتنه 88 شده است و مخصوصا داد سازمان منافقین و بهایی ها را درآورده است، در پی دلجویی از گروه های یاد شده برآمده و می گوید؛
«این عبارت در نامه ای که برای تبریک تولد آقای خاتمی نوشته شده بود، بیان شد و خیلی افراد هم به آن اعتراض داشتند و قرار بود که این عبارت حذف شود و به نظر من عبارت خوبی نبود» و بلافاصله اضافه می کند که حزب مشارکت با گروه های برانداز مقابله نخواهد کرد و می گوید «حزب ما وظیفه ای برای مقابله با معارضین نظام ندارد»!
گفتنی است این بخش از مصاحبه شکوری راد که در آن ماهیت ضد انقلابی و براندازانه حزب مشارکت و جبهه اصلاحات را نه فقط نفی نکرده بلکه تلویحا بر آن تاکید ورزیده است، با استقبال فراوان گروه های اپوزیسیون خارج کشور روبرو شده است و این استقبال در حالی که بیش از یک هفته از مصاحبه یاد شده می گذرد، همچنان ادامه دارد.
برخی از جریانات ضد انقلاب نظیر سلطنت طلب ها ضمن استقبال از نظر شکوری راد، وی را یک مهره دست چندم در حزب مشارکت معرفی کرده اند که نمی توان روی اظهارات او حساب ویژه ای باز کرد.
از سوی دیگر اظهارات شکوری راد با انتقاد درون گروهی شدید مدعیان اصلاحات به وی روبرو شد و از روزنامه اعتماد نیز به خاطر انجام و انتشار این مصاحبه گلایه شد. این در حالی است که به نظر می رسد مصاحبه مورد اشاره با هدف تلطیف روابط گروه های داخلی فتنه با دنباله خارجی آن انجام شده باشد و شکوری راد با این انگیزه برای مصاحبه انتخاب شده است که در میان هم حزبی های خود به «دهن لق» و کسی که از هوش سیاسی لازم برای تشخیص شرایط برخوردار نیست، شناخته می شود.


کیهان
 




تبلیغات

مکث تمپ

قالب های رایگان وبلاگ

قالب های بلاگفا

قالب های میهن بلاگ

قالب های پرشین بلاگ

قالب های بلاگ اسکای

قالب های دیتالایف

پوسته های وردپرس