سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سبز88       روشنگری برای آنانکه طالب راه حق اند.
آخرین مطالب

معرفی سایت


روشنگری برای آنانکه طالب راه حق اند.


دوستان


آمار و امکانات



آرشیو مطالب


تبلیغات
تاریخ: شنبه 91/7/22 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

بسم الله الرحمن الرحیم

دوباره دست فتنه گران از آستین بیرون آمده و اینبار از مسیر بازار و اقتصاد وارد جنگ با مردم ایران شدند.

دوباره قصد فریب عده ای ساده اندیش را کرده اند تا شاید آبروئی برای خود دست و پا کنند که به حکم خداوند ، باطل محو شدنی ست.

کاش چشمها خوب باز شود تا دیگر چون سال 88 فریب این روباه های انگلیسی صفت را نخورند. البته بازار انگلیس این روباه پیر رو به موت خیلی بی رونق شده که دست به دامن عده ای منافق و اراذل اوباش شده. همان اراذل و اوباشی که سال 88 اعتراف کردند در ازای گرفتن پول دست به اغتشاش و کشتن می زدند.

ولی امروز به جز عده ای فریب خورده که بسیار اندکند، مردم هوشیار و بیدار شده اند دیگر با طناب پوسیده عده ای مزدور وطن فروش به داخل چاه نمی روند.

چه بسیار از سبزهای پشیمان 88 که امروز بر سر خود می زنند که چرا خام عده ای قدرت طلب وطن فروش شدند و با آبروی کشور بزرگ ایران بازی کردند.

اگر این فتنه گران بدنبال خیر و صلاح مردم بودند با خراب کردن اوضاع بازار ارز و طلا و دیگر اقلام، مردم عزیز ایران را به سختی و دلهره نمی انداختند که این خود سندی محکم بر مزدوری آنها برای انگلیس و صهیونیست و آمریکاست.

و اما ایران و ایرانی همیشه پیروز است...




تاریخ: شنبه 91/7/22 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

ای صد هزار جان مقدس...! بیا شمع ها رو فوت کن! (خبر ویژه)

خاتمی شمع کیک تولد 69سالگی خود را فوت کرد. دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات این جشن تولد را برای خاتمی گرفته بود.
این جشن تولد با تعریف و تعارف و تمجیدهای متقابل خاتمی و دعایی همراه بود. به گزارش سایت وابسته به خاتمی، وی می گوید «این گونه مراسم باید برای بزرگداشت افرادی چون سیدمحمود دعایی با سابقه درخشان و شخصیت ممتاز و دوست داشتنی برگزار شود». خاتمی همچنین گفته که برگزاری این جلسه در این موقعیت که بسیاری از بزرگان ما در حصر به سر می برند و تعداد زیادتری در حبس هستند کمی ناگوار هست.
دعایی هم ضمن اهدای سبد گلی به خاتمی در کلماتی مبالغه آمیز گفت: سبد 69 گل آتشین تقدیم شما جناب آقای خاتمی که درونتان آتش است و شعله های وجودتان ما را گرفته است. آقای خاتمی حجت دین داری خیلی از ما ها هستند. در دورانی هستیم که آئین و دین و همه مقدساتمان در معرض تحریف است و چیزی که پناه و مرجع ماست صداقت و پاکی و تحمل و بردباری و همه خوبی ها و فضائل ایشان است و بر همه ما حجت هستند.
از سوی دیگر حاضران لوحی به خاتمی به همراه قالیچه به وی هدیه کردند. متن لوح نیز آمیخته به انواع اغراق ها بود از جمله این غزل دیوان شمس که می گوید «پنهان مشو که روی تو به ما مبارک است- نظاره تو بر همه جان ها مبارک است... ای صد هزار جان مقدس فدای او- کاید به کوی عشق که آنجا مبارک است». در این لوح همچنین نوشته شده بود«تولد شما در پاییز برگ ریز، نمادی از بهار در خزان است و امید در ناامیدی و شادی و مهر به هنگام سردی و بی وفایی». بنابر این گزارش، جشن تولد خاتمی با دف نوازی همراه شد و سپس حاضران قالیچه ای را به وی هدیه کردند.
ادعای صدهزار جان مقدس فدای خاتمی در حالی است که وی برای شرکت در انتخابات مجلس مجبور شد به شکل پنهانی در یکی از روستاهای اطراف وادان رأی بدهد اما لو رفتن همین اتفاق نیز باعث سرزنش شدید وی از سوی اغلب مدعیان حمایت از اصلاح طلبی شد. معترضان مدعی بودند خاتمی سیاست تحریم اتخاذ شده از سوی اصلاح طلبان را بی اعتبار کرده است.
 

 

منبع: کیهان




تاریخ: شنبه 91/7/22 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

عواطف مادری هنگام خیانت فرزندان کجا بود؟! (خبر ویژه)

سایت اینترنتی وابسته به شبکه فتنه سبز که از پاریس به روزرسانی می شود، نامه عفت مرعشی همسر هاشمی رفسنجانی را منتشر کرد.
وی در این نامه بدون آن که به 3 سال تأخیر در پیگرد و اعمال مجازات قضایی برای فائزه و مهدی هاشمی اشاره کند یا به همکاری وخامت آمیز این دو با آشوب طلبان بپردازد، می نویسد: مهدی و فائزه عزیزم! همان طور که پدرتان انتخابات سال 84 را به خدا واگذار کرد، من نیز می خواهم از این پس برای خدای خود نامه بنویسم و درد و دل کنم.
گاهی با خود می گویم تو که بیش از ده سال زندان و شکنجه آقای هاشمی را در زمان طاغوت تحمل کردی، چطور چند روز زندانی شدن فرزندانت را تاب نمی آوری؟
تو که آنهمه سختی و بلا کشیدی و بچه ها را در خردسالی و در روزگار درماندگی با آن همه درد و رنج آشنا کردی، چرا در بزرگسالی نمی خواهی آنها طعم محنت را بچشند؟
وی می افزاید ندایی از درون به من نهیب می زند که آقای هاشمی در راه آرمانش و برای سرنگونی ستم و حاکمیت اسلام آن همه زجر کشید و ما هم به دنبال او. اما در روزگار حاکمیت اسلام، حتی احساس ستم هم تحمل ناپذیر است. وانگهی مهدی پاره تن و جگرگوشه من است. باور کنید من یک مادرم، با دریایی از عاطفه که تا واپسین لحظات عمرش چیزی از آن کم نمی شود حتی اگر فرزندانش چند دهه از عمر خود را پشت سر گذاشته باشند. به من می گویند، مگر خون [؟!] فرزند تو از دیگر بچه های این سرزمین رنگین تر است؟ اولا که آن روز که بنا به برداشت خود درباره سرنوشت این کشور و همه بچه هایش حرف زدم، به من گفتند به شما چه مربوط! کسی نگفت درست گفتی! گفتند چه کاره ای که حرف می زنی؟ غافل از این که من مادر همه بچه های این آب و خاک هستم.
در نامه منسوب به عفت مرعشی اضافه شده است: من آن همه زجر را در دوران ستم تحمل کردم که بچه های من، «همه بچه های من» آزاد باشند، نه دربند. در همه فراز و نشیب انقلاب، دفاع مقدس و سازندگی و روزگار پس از آن، برای همه بچه هایم مادری استوار و مقاوم بودم، اما امروز کمر آن مادر خمیده است. آنها که پیش از این به من می گفتند «تو چه کاره ای»، امروز حق ندارند که عاطفه ام به فرزندم را به بهانه بچه های این سرزمین سرزنش کنند. آنها آنقدر دنیا را سیاه و سفید دیده اند که دچار کور رنگی شده اند. مگر آنها رنگ خون شهدا را هنوز به یاد دارند که با میراث آنها چنین می کنند؟ مگر آنها رنگ خون دیگر بچه ها را می بینند که... آنها حتی نمی دانند، یا نمی خواهند یا چشم خود فرو بسته اند که معنی مادر را بفهمند. من یک مادرم، مثل همه مادران داغدار[؟!] دیگر. صدای من صدای همه آنهاست و همه فرزندان دربند مانند مهدی و فائزه. اگر درد آنها را با همه وجودم حس نمی کردم، امروز این همه نگران مهدی نبودم. هرگاه به یاد او می افتم، با خود می گویم، آنچه بر سر دیگران آمد، آیا بر سر فرزندم هم خواهد آمد درون جانم آتش می گیرد، همان طور که چندی است این سوز رهایم نمی کند.
صرف نظر از هویت نویسنده یا نویسندگان این متن عاطفی شایسته یادآوری است که فائزه هاشمی در دوره اصلاحات به واسطه روزنامه زنجیره ای زن با برخی محافل ضدانقلاب پیوند کامل برقرار کرد که نمونه آن افتضاح مصاحبه با فرح پهلوی بیوه شاه معدوم بود. او همچنین در فتنه انگیزی 3 سال پیش که نهایتا به هتاکی اوباش ضدانقلاب علیه ساحت امام حسین علیه السلام و هجمه علیه قانون اساسی و امام و رهبری ختم شد، در معرکه گیری های خیابانی حضور داشت و آن چه این گستاخی را به وی می داد احساس مصونیت - به خاطر حفظ حرمت آقای هاشمی از سوی نظام- بود. بدین ترتیب وی با سه سال تأخیر و با کمترین حد مجازات، برای اجرای حکم 6 ماه زندان روانه اوین شد.
از سوی دیگر هر چند درباره کارنامه مهدی هاشمی گفتنی زیاد است اما یک قلم از انحرافات نامبرده در اظهارات حمزه کرمی مدیرکل سیاسی دفتر رئیس جمهور در دولت سازندگی بازتاب یافته مبنی بر اینکه مهدی هاشمی اقدام به پولشویی های چندمیلیاردی در سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کرد تا ضمن تأمین بخشی از هزینه های انتخاباتی، فرصت تخریب های بعدی علیه نظام را فراهم کند. وی بعدها با راه اندازی سایت جمهوریت - با سوءاستفاده از امکانات دانشگاه آزاد- اقدام به دروغ پراکنی علیه نظام و القای تقلب کرد.
بدین ترتیب سوال این است که فائزه و مهدی هاشمی آیا به خاطر وفاداری به ارزش های انقلاب مورد مأاخذه حداقلی قرار گرفته اند یا به اعتبار استفاده از انواع امتیازات در خدمت محافل ضد انقلاب؟! و خانم عفت مرعشی از کدام خون فرزندانش سخن می گوید؟ آیا سوابق مبارزاتی آقای هاشمی می تواند ابزار مناسبی در خدمت همسر ایشان برای توجیه تحرکات جاده صاف کنانه فرزندان در خدمت ضدانقلاب باشد؟!
در این میان گمانه جدی ای نیز وجود دارد و آن اینکه محافل سرخورده ضد انقلاب سعی دارند با تحریک عواطف برخی اطرافیان آقای هاشمی، او را به سمت و سوی تعارض با قانون و دستگاه قضایی سوق دهند. در غیر این صورت همراهی فائزه و مهدی هاشمی با گروهک هایی که روی نام اسلام در شعار جمهوری اسلامی خط کشیدند و به تصویر حضرت امام خمینی(ره) جسارت کردند و حتی حرمت روز عاشورای حسینی(ع) را نگه نداشتند، هیچ جای توجیه و حمایت ندارد.

 

منبع: کیهان




تاریخ: شنبه 91/7/22 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

اصلاح طلبان موش را جای شیر قالب می کردند (خبر ویژه)

یکی از چپ های تجدیدنظرطلب می گوید اصلاحات کوهی بود که موش زایید.
«حاتم-ق» در مصاحبه با «اندیشه پویا» ضمن اینکه گفته زندگی اش را جهالت های پیاپی ساخته اما از آن جهالت ها پشیمان نیست هرچند که تکرار نمی کند، به نقد دوره اصلاحات پرداخت. وی درباره انتقادهایش از اصلاح طلبان و اینکه آیا حفظ همان دستاوردها بهتر نبود از نبودشان می گوید: «من چند بار این مثال را زده ام و برخی دوستان اصلاح طلب را از خودم رنجانده ام. گفته ام که حرکت زیاد است اما رقصی در کار نیست. اصلاحات؟ کوه موش زایید.»
وی می افزاید «کوه باید شیر و پلنگ داشته باشد، نمیشود موش نشان داد و گفت عیب ندارد، بزرگ می شود. بچه شیر را هم نشان می دادند من قبول می کردم اما در عصر اصلاحات موش را به جای شیر نمی توانستم بپذیرم.»

 

منبع: کیهان




تاریخ: شنبه 91/7/22 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

عاشق ! (گفت و شنود)

گفت: آقای دعایی برای آقای خاتمی جشن تولد گرفته و خطاب به او می گوید؛ «آقای خاتمی حجت دینداری خیلی از ماها هستند.»
گفتم: یعنی همکاری با دشمنان و ائتلاف با بهایی ها و منافقین و مارکسیست ها و سلطنت طلب ها و اهانت به عاشورای حسینی(ع) و پاره کردن عکس حضرت امام(ره) و شعار به نفع اسرائیل و آمریکا و آتش زدن مسجد و حمله به بسیج و... در جریان فتنه 88 نشانه دینداری است؟!
گفت: چه عرض کنم؟! معلوم نیست کدام دین منظور ایشان بوده است!
گفتم: طرف می گفت خدایا! می دونم خیر و سعادت منو می خوای و منو دوست داری، ولی من عاشق یکی دیگه هستم!

 

منبع: کیهان




طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
تبلیغات

مکث تمپ

قالب های رایگان وبلاگ

قالب های بلاگفا

قالب های میهن بلاگ

قالب های پرشین بلاگ

قالب های بلاگ اسکای

قالب های دیتالایف

پوسته های وردپرس