سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سبز88       روشنگری برای آنانکه طالب راه حق اند.
آخرین مطالب

معرفی سایت


روشنگری برای آنانکه طالب راه حق اند.


دوستان


آمار و امکانات



آرشیو مطالب


تبلیغات
تاریخ: چهارشنبه 89/2/22 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

بنام خداوند بخشنده مهربان

روزهای اول بعد رأی گیری فکر کردم اعتراضات برای تقلب و این چیزاست ، اما وقتی دیدم توی خیابونها اون هایی که می گفتند ما سبز هستیم ، بجای سرسبزی ، آتیش می زنند و می شکنند و بدتر اینکه با قمه و چاقو و اسلحه زخمی می کنند و می کشند،  شک وجودم را می گرفت که این چه جور سبز بودن هست که جز زردی و نابودی و خرابی هیچ نداره؟.

الآن می فهمم که اون بظاهر سبزها هیچ حرف منطقی که عقل قبول کنه نداشتند و فقط ما از روی احساسات نگاه می کردیم.

آخه مگه میشه دشمن آدم صلاح آدمو بخواد.

همه می دونن که آمریکا دشمن ماست چراکه خودش تا امروز به ما ثابت کرد. بعد همین امریکا میاد و میگه من با شما هستم ای سبزها و من صلاح مردم ایران را میخوام .  اگه صلاح ما را میخواست چرا هر روز تحریم علیه ایران را تشدید می کنه. چرا علناً اعلام می کنه ، پول می فرستیم برای خرابکاری توی ایران. چرا تروریستهای جنایتکار ، امثال منافقین و گروههائی مثل ریگی را حمایت میکنه و خیلی چیزهای دیگه.  حالا این کشور شده خیرخواه ما و بعضی ها گول این گرگ خون آشام را می خورن.

ای کاش فکر کنیم و برای ایران با هم باشیم تا دل خون خوارها شاد نشه.




تاریخ: سه شنبه 89/2/21 نویسنده: بیداری
بازدید: مرتبه

هر روز به دانسته های من در خصوص جریان سبز و موسوی بیشتر میشود و محکم تر توی سر خودم می زنم که مثل یک نوزاد بی دست و پا ، منو با خودشون هرجا خواستن بردند و گفتند.  بیخود نیست که خداوند در قران گفته ،کم هستند کسانی که تعقل می کنند. حالا یافته های من را بخوانید:

قبل از نتیجه انتخابات موسوی می گفت:

بسیجی ها حافظ رأی مردم اند

همواره مدافع ولایت فقیه هستم/ بهترین رابطه را با رهبر معظم انقلاب دارم

فعال سیاسی درون نظام مرز خود را با مخالف امام و رهبری روشن می‌کند. و ...

اما...

اما بعد از نتیجه انتخابات موسوی همه حرفهائی که زده بود را به باد فراموشی داد و برای میز از دست رفته اش هر دروغ و کلکی که توانست دست و پا کند ، دست و پا کرد، فرقی هم نمی کرد این کلکها و حیله ها از طرف چه کسی باشد. از طرف امریکا که خون یک میلیون و چند صد هزار نفر بیگناه عراقی را ریخت و در افغانستان هم همینطور،  یا از طرف انگلیس ، کثیف ترین کشور موجود که نان خود و مردمش را از راه دزدی و چپاول منابع و معادن و فرهنگ دیگر کشورها بدست می آورد و در همه خونریزیها تقریباًّ نقش دارد،  و یا اینکه برای موسوی فرقی نمی کرد از طرف منافقین باشد که حداقل مردم ایران می دانند چه جنایتهائی در ایران کرده اند و چه عزیزانی را همچون بهشتیها و رجائی ها و مطهری ها و .... به خاک و خون کشیده اند و در عراق هم بماند.

حالا حرف دیروز موسوی حرف است یا حرف امروز .

ثابت شده که حرف دیروز موسوی درست بود زیرا امروز حرف موسوی حرف امریکا و انگلیس و اسرائیل و منافقین و دیگر دشمنان ایران هست.

وای بر من که امثال موسوی را انتخاب کرده بودم و خیال سبز شدن داشتم . وای برمن

انشاء الله خدا و معصومین علیهم السلام از تقصیرات من بگذرند.

 




طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
تبلیغات

مکث تمپ

قالب های رایگان وبلاگ

قالب های بلاگفا

قالب های میهن بلاگ

قالب های پرشین بلاگ

قالب های بلاگ اسکای

قالب های دیتالایف

پوسته های وردپرس